\ Blog \

Wszystkie artykuły

blog-post

Jaki system CRM dla firm szkoleniowych wybrać?

Zarządzanie i organizacja szkoleniami to złożony proces wymagający koordynacji wielu działań: planowania terminów, zarządzania uczestnikami i trenerami, komunikacji z klientami oraz rozliczeń. Dlatego z bs4 masz możliwość sięgnięcia po specjalistyczny system CRM dla firm szkoleniowych, które zintegrowaną obsługę tych obszarów. System bs4 mentor został stworzony właśnie z myślą o takich potrzebach – to kompleksowe rozwiązanie CRM […]

26 czerwca, 2025

Julia Przybylska

blog-post

AI

Jak przygotować się do wdrożenia AI w procesach kadrowych?

Sztuczna inteligencja obecnie przestaje być eksperymentem, a staje się realnym narzędziem rozwoju dla działów HR. Zmiany na rynku pracy, dynamiczny rozwój technologii i potrzeba szybszej adaptacji organizacji sprawiają, że coraz więcej firm wdraża AI w obszarach kadrowych. Co zyskują podejmując takie kroki?

10 czerwca, 2025

Julia Ortman

blog-post

Jak budować społeczność wokół marki technologicznej?

Stworzenie świetnego produktu często nie wystarcza nawet najlepszej firmie. To, co naprawdę pozwala marce wyróżnić się na tle innych, to zaangażowana społeczność. Budowanie silnej grupy użytkowników i ambasadorów marki to nie tylko sposób na zwiększenie lojalności, ale również na organiczne rozprzestrzenianie się produktu i wartości firmy.

3 czerwca, 2025

Julia Ortman

blog-post

Cyfrowa półka: niezbędny element strategii marki w e-commerce?

Kontekst rynkowy W raporcie Dyrektor e-Commerce Roku 2024. Liderzy o przyszłości rynku wydanym przez e-Izbę Gospodarki Elektronicznej, wśród tzw. czynników wzrostu mających warunkować przyszłość i kierunek rozwoju, wymieniono (digital shelf) cyfrową półkę. Wraz z rosnącym znaczeniem kanałów cyfrowych, staje się ona coraz istotniejszym elementem strategii sprzedażowej i marketingowej marek. To środowisko, które realnie wpływa na […]

28 maja, 2025

Beata Ryba

blog-post

Jak współpracować ze startupami na etapie wczesnego rozwoju?

Współpraca ze startupami na wczesnym etapie ich rozwoju może być korzystna nie tylko dla dużych firm, ale także dla samych startupów. Warto jednak zrozumieć specyfikę działania młodych firm, przed wkroczeniem z nimi na ścieżkę partnerstwa.

22 maja, 2025

Marianna Olasińska

blog-post

Psychologia powiadomień – dlaczego push czasem działa, a czasem zniechęca?

Powiadomienia push to dzisiaj podstawowe narzędzie komunikacji w aplikacjach, sklepach online i usługach cyfrowych. W idealnym świecie przyciągają uwagę, aktywizują użytkownika i podnoszą konwersję. W rzeczywistości potrafią równie skutecznie irytować, jak i angażować.
Skąd ta rozbieżność? Razem z naszym dzisiejszym artykułem poznasz klucz do ich zrozumienia i skuteczności, czyli psychologię użytkownika.

15 maja, 2025

Julia Ortman