
Stworzyłeś personę rekrutacyjną, a ilość aplikacji zalewa Twojego maila tak, że ciężko Ci przebrnąć przez ich ilość? Rekrutacja na stanowiska operacyjne, które wymagają podstawowych kwalifikacji, często się z tym wiąże. Przykładem mogą być stanowiska sprzedażowe, marketingowe, content marketingowe, a także programiści na poziomie junior i mid. To tylko początek listy, ale efekty są jasne: zbyt duża liczba aplikacji. Jak więc masz mieć pewność, że nie pominiesz tego jedynego, odpowiedniego kandydata, przeglądając setną, dwusetną aplikację?
W tym przypadku rozwiązaniem jest wykorzystanie sztucznej inteligencji w rekrutacji. Dzięki zastosowaniu AI w selekcji kandydatów proces rekrutacyjny staje się bardziej wydajny i precyzyjny. Całośc odbywa się w sposób bezpieczny i zgodny z RODO, bez dystrybucji danych osobowych w konkretnych miejscach. Sztuczna inteligencja w HR pozwala na automatyczne filtrowanie aplikacji na podstawie ustalonych kryteriów, dzięki czemu kandydaci, którzy najlepiej odpowiadają wymaganiom, są szybciej identyfikowani.
Dzięki automatyzacji procesów rekrutacyjnych zyskujesz czas i pewność, że żadna wartościowa aplikacja nie zostanie pominięta, a całość procesu przebiegnie efektywnie. Wykorzystanie technologii w rekrutacji w połączeniu z AI sprawia, że proces selekcji staje się bardziej sprawiedliwy, a jednocześnie szybszy.



