Uwolnij pełny potencjał swojego marketingu dzięki automatyzacji
Dzisiaj skuteczna komunikacja z klientami to klucz do sukcesu. Dlatego wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia Marketing Automation, aby Twoja marka mogła błyszczeć na tle konkurencji. Nasza współpraca z renomowanymi platformami, takimi jak Mailchimp i PushPushGo, pozwala nam dostarczać wyjątkowe rozwiązania, które znacząco podnoszą jakość i efektywność Twojej komunikacji z klientem. Cyklicznie wysyłany newsletter? Powiedz nam tylko w jakie dni. Web-push do klientów? Bez problemu. Powiadomienia push w aplikacjach mobilnych? Zgodnie z Twoim życzeniem.
Wdrożenie automatyzacji marketingu pozwala znacząco podnieść zyski poprzez optymalizację działań i oszczędność czasu. Dzięki spersonalizowanym treściom marketingowym, firma dociera do klientów z większą precyzją, zwiększając konwersje i lojalność. Automatyczne kampanie Google Ads gwarantują wyższą widoczność marki przy niższych kosztach dzięki celowanej emisji reklam. Powiadomienia push (zarówno web-push, jak i mobilne) efektywnie angażują klientów, zwiększając ruch na stronie oraz w aplikacjach. Dzięki automatyzacji pracownicy mogą skoncentrować się na strategicznych i kreatywnych zadaniach, co w dużym stopniu zwiększa wartość biznesową.
W czym mamy doświadczenie?
Mamy doświadczenie w rozwiązywaniu problemów wydawców z branży publishing, w tym takich firm jak Comote, Mondonno Culthrough. Pracowaliśmy także nad projektami dla największego na świecie, zaraz po Google PLay, marketplace z aplikacjami mobilnymi, a także dla portali contentowych z branży FMCG, informacyjnych i plotkarskich oraz serwisów, oferujących drobne usługi.
Jakie problemy rozwiązywaliśmy do tej pory?
- Segmentacja klientów/ opis
- Personalizowane kampanie e-mailowe
- Dynamiczny retargeting reklam
- Powiadomienia push i SMS
- Automatyzacja mediów społecznościowych
- Analityka i raportowanie w czasie rzeczywistym
- Lead scoring i nurturing
Współpraca z Magnuso to pełna realizacja Twojego projektu IT, niezależnie od jego skali. Ułatwiamy tworzenie, zarządzanie i personalizację treści, dostarczając efektywne rozwiązania na czas, z pełnym wsparciem technicznym. Zaczynamy od audytu, by zidentyfikować mocne i słabe strony projektu. Nasze działania prowadzą do większych zysków, wzrostu liczby użytkowników oraz poprawy efektywności pracy redaktorów. Prace realizujemy elastycznie, w ścisłej współpracy z klientem, aby dostarczać produkty najwyższej jakości.
Pierwszy krok naszej współpracy to Discovery Call, podczas którego omawiamy szczegóły Twojego biznesu i wyzwania, które wymagają konkretnego rozwiązania. W trakcie rozmowy ustalamy wstępny harmonogram prac, estymujemy koszty projektu i podpisujemy umowę o poufności (NDA). To kluczowy moment, aby zrozumieć Twoje potrzeby i dostosować nasze rozwiązania do Twoich oczekiwań.
W kolejnym kroku podpisujemy umowę na realizację projektu, co stanowi dla nas zielone światło do rozpoczęcia szczegółowej analizy biznesowej.
Przechodzimy do szczegółowego audytu, podczas którego dogłębnie analizujemy Twój biznes oraz problem, który wymaga rozwiązania. Audyt pozwala nam lepiej zrozumieć specyfikę wyzwań, zidentyfikować kluczowe obszary do optymalizacji oraz zaproponować najbardziej efektywne rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb. To etap, który pozwala precyzyjnie zaplanować działania i zapewnić skuteczność realizacji projektu.
Kolejnym krokiem jest przygotowanie szczegółowej dokumentacji biznesowej, która zapewni pełną transparentność procesu, dzięki czemu dokładnie wiesz, co otrzymujesz. Na jej podstawie zbudujemy od zera nowoczesną aplikację webową, dostosowaną do specyfiki Twojego biznesu i wymagań, gwarantując najwyższą jakość realizacji.
W tym czasie realizujemy wszystkie techniczne aspekty projektu, pracując nad stworzeniem aplikacji w pełni zgodnej z przeprowadzoną analizą biznesową. Naszym celem jest dostarczenie rozwiązania, które spełni wszystkie założenia i potrzeby Twojego biznesu.
Przechodzimy do kluczowego etapu, w którym pomagamy Twojemu zespołowi w pełnym zrozumieniu i efektywnym korzystaniu z nowo wdrożonego rozwiązania. kontynuujemy współpracę, aby pokazać Ci, jak wszystko działa, zapewniając wsparcie i szkolenia. Dzięki temu użytkownicy szybko i efektywnie rozpoczną pracę z nowym rozwiązaniem, a Twoja firma będzie mogła w pełni wykorzystać jego potencjał od samego początku.
W fazie utrzymania przechodzimy do monitorowania i optymalizacji aplikacji, zapewniając jej stabilność i sprawne działanie w pierwszych tygodniach po wdrożeniu. Dbamy o to, aby każde zgłoszenie było szybko i skutecznie rozwiązane, a wszelkie ewentualne problemy usuwane na bieżąco, dzięki czemu aplikacja może rozwijać się wraz z Twoim biznesem bez zakłóceń.
Uzyskaj bezpłatna konsultację
Większość działań dla klientów projektujemy na zamówienie. Zapytaj o sytuację Twojej firmy i odpowiemy czy możemy pomóc.Mikołaj Maciejewski
Chief Executive Officer
Łukasz Oramus
Head of IT
Dominik Kubicz
Project Manager
Jakub Stańczyk
Business Analyst
Dawid Wyszkowski
Sales Development Representative