
Jak przygotować się do wdrożenia AI w procesach kadrowych?
Sztuczna inteligencja obecnie przestaje być eksperymentem, a staje się realnym narzędziem rozwoju dla działów HR. Zmiany na rynku pracy, dynamiczny rozwój technologii i potrzeba szybszej adaptacji organizacji sprawiają, że coraz więcej firm wdraża AI w obszarach kadrowych. Co zyskują podejmując takie kroki?

Jak budować społeczność wokół marki technologicznej?
Stworzenie świetnego produktu często nie wystarcza nawet najlepszej firmie. To, co naprawdę pozwala marce wyróżnić się na tle innych, to zaangażowana społeczność. Budowanie silnej grupy użytkowników i ambasadorów marki to nie tylko sposób na zwiększenie lojalności, ale również na organiczne rozprzestrzenianie się produktu i wartości firmy.

Cyfrowa półka: niezbędny element strategii marki w e-commerce?
Kontekst rynkowy W raporcie Dyrektor e-Commerce Roku 2024. Liderzy o przyszłości rynku wydanym przez e-Izbę Gospodarki Elektronicznej, wśród tzw. czynników wzrostu mających warunkować przyszłość i kierunek rozwoju, wymieniono (digital shelf) cyfrową półkę. Wraz z rosnącym znaczeniem kanałów cyfrowych, staje się ona coraz istotniejszym elementem strategii sprzedażowej i marketingowej marek. To środowisko, które realnie wpływa na […]

Jak współpracować ze startupami na etapie wczesnego rozwoju?
Współpraca ze startupami na wczesnym etapie ich rozwoju może być korzystna nie tylko dla dużych firm, ale także dla samych startupów. Warto jednak zrozumieć specyfikę działania młodych firm, przed wkroczeniem z nimi na ścieżkę partnerstwa.

Psychologia powiadomień – dlaczego push czasem działa, a czasem zniechęca?
Powiadomienia push to dzisiaj podstawowe narzędzie komunikacji w aplikacjach, sklepach online i usługach cyfrowych. W idealnym świecie przyciągają uwagę, aktywizują użytkownika i podnoszą konwersję. W rzeczywistości potrafią równie skutecznie irytować, jak i angażować.
Skąd ta rozbieżność? Razem z naszym dzisiejszym artykułem poznasz klucz do ich zrozumienia i skuteczności, czyli psychologię użytkownika.

KPI w zarządzaniu projektami, co naprawdę warto mierzyć?
W każdej organizacji, która prowadzi projekty, niezależnie od branży, pojawia się w pewnym momencie pytanie: czy nasze projekty są skuteczne? Aby odpowiedzieć na to pytanie, nie wystarczą intuicje ani ogólne wrażenia. Potrzebujemy konkretnych danych. Tu na scenę wchodzą KPI, czyli wskaźniki efektywności.
Ale które z nich naprawdę mają znaczenie? Które pomogą podejmować lepsze decyzje, a które tylko generują szum? W tym artykule uporządkujemy temat KPI w zarządzaniu projektami i pokażemy, co warto mierzyć, a czego niekoniecznie.