Kogo słuchać i w jaki sposób, aby rozwijać produkty zgodnie z potrzebą Twojego klienta, a nie z Twoim własnym ego
Kogo słuchać i w jaki sposób, aby rozwijać produkty zgodnie z potrzebą Twojego klienta, a nie z Twoim własnym ego
Poruszamy temat budowania rady klienckiej oraz poszukiwania uwierzytelnienia Unikalnej Propozycji Wartości (UVP) wśród potencjalnych klientów. Dowiesz się, dlaczego te elementy są niezbędne do tworzenia produktów i usług, które rzeczywiście odpowiadają na potrzeby rynku. Omówimy, jak nie rozwijać firmy i produktów zgodnie z własnymi przewidywaniami, ale w odpowiedzi na autentyczne potrzeby klientów. Tematy, przez które przejdziemy to:
- Magnuso: Jakie korzyści płyną z posiadania rady klienckiej?
- Budowanie wartości: W jaki sposób ciągły kontakt z klientami pomaga w precyzyjnym określeniu UVP?
- Networking: Jakie metody są najskuteczniejsze w badaniu potrzeb klientów i uwierzytelnianiu UVP?
Podczas tego odcinka dowiesz się, jak efektywnie zbierać opinie klientów na temat Twojego produktu lub usługi, jakie pytania zadawać, aby uzyskać wartościowe odpowiedzi, oraz jak budować zespoły, które mogą realizować Twoje cele biznesowe.